söndag 20 juli 2008

NÅGRA personer som betyder något!

Här kommer en lista över några som påverkar mitt liv!!

Mamma: Min mamma!! Utan dig hade jag gått under för längesen. Du finns där för mig dag som natt. Vet att jag alltid har ditt stöd! Älskar dig!

Mormor: Min mormor, bara min! Du är min förebild här i livet. Utan dig kan jag lika bra lägga mig ner och aldrig mer resa mig. Saknar och älskar dig så jag har stora, djupa sår i mitt hjärta!

Sys: Camilla=) Du är en kämpe i mina ögon!!

Niklas: Min stora lillebror=) Du har blivit vuxen!! Fast i mina ögon kommer du alltid vara den lille pojken som sitter ute bland alla blommor!!

Miranda: Min stora prinsessa. Du har blivit så stor. För snabbt!! Du har alltid så bra saker att säga, speciellt när man är ledsen eller stressad. Vad vore livet utan dig och din syster?!

Tindra: Familjens lilla sessa. Även du börjar bli stor, fast jag ser dig fortfarande som liten. Du är den som ger mest kramar och pussar i denna familjen=) Tack för att jag får låna dig och din syster

Youssef: Älskar dig!!

Mona: Om man ringer dig när man är på dåligt humör, blir man genast glad=) Du lyssnar och dömmer inte!! Tack för att du finns där!

Emma: Gumman!! Så många mil mellan oss men ändå vet jag att det är dig jag kan lita på till 110% Man kan ringa dig dygnet runt och du finns där för en. Kanske borde ta och åka upp till Sundsvall en helg!?

Elin: Tycker om dig starkt gumman!

Jenny: Saknar dig!!

Där finns så oändligt många som kan vara med på denna listan men nu måste jag gå vidare till min städning :( Annars kan jag sitta här och skriva hela dagen

1 kommentar:

yvonne sa...

ja vist finns det många personer som påverkar en både bra och dåligt här i livet.Man ska lära sig att ta nytta av båda kompunenterna för på något vis har man nytta av både pluss och minus.Har du läst Family.
Måste bara upp till dig snart.
Kram mamma