söndag 20 juli 2008

Gott!

Idag när vi vaknade så gav jag flickorna frukost och sen lekte dom inne på rummet och jag plockade här hemma lite. Vilket behövdes :( Packade upp väskorna och så.

Sen gick flickorna till Emma o lekte. Då passade jag på att ringa min älskade mormor!!
Ringde Eva och skulle låna klosaxen. Hittar ju inte våra :S Har sådär 5stycken men så är det när man inte lägger dom på sin plats! Hon frågade om jag ville komma ner o dricka lite te=) Klart!!

Efter lite te, kakor och prat blev klockan mycket så vi bestämde oss för att grilla tillsammans=) *saknat* Flickorna stack hem o hämtade tändvätskan och grillkolen för deras var slut. Blev hamburgare, bröd, potatissallad och lite gurka o tomat.

Väl hemma igen satte flickorna o ja oss o tittade på 2 avsnitt på Bert-filmen=) Så 4igår så nu är där bara 2kvar! Sparar dom till i morgon. Nu ska jag tömma diskmaskinen!!

Min darling e i Sverige om 30 min!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

wilda var med i tidningen förra veckan tror jag det var, tyvärr kan jag inte hitta artikelen på nätet =( kommer det några bilder från er resa sen? jag saknar er oxå! massa kramar

Anonym sa...

nä han är hos sin älskade mamma, du får honom om en vecka. puss på dej gumman.
kram från svärmor.