torsdag 10 april 2008

Ottilia!!

Idag hade lillsessan namnsdag=) kom på det nu ikväll så jag får väl gratta henne i morgon!!
Idag har inte hänt allt för mycket. Tvättat och plockat undan lite här hemma.

När Milli kom hem så spelade Tindra, jag och milli spel. sen stack Milli o lekte med en kompis. Tindra har mått lite bättre idag men inte frisk. Äter bara nyponsoppa. Är hon uppe mår hon illa:(

Mamma: Nä han hämtade Tindra på väg från jobb och hade henne. Eva hade Milli. Eva är grannen nere i byn. På väg till bussen!!
Klart jag går på något=) Mina fötter!! Vad går du på??
Samma skitväder idag. Fast ingen snö, bara regn!! Och kallt är det!!

Nä, nu ska jag sova!!

2 kommentarer:

yvonne sa...

Då får man gratta i efterskott.
Det går frammåt med Chika,man använder mindre papper tycker jag.Te´et va gott.Är det grönt (vårkänsla).Men dom får dra länge.
Solen skiner i dag men det är inte varmt.Jag såg min första sädesärla i förrgår.Dom måste vara hanar alla med tanke på namnet.
Kram från mamma o mormor samt svärmor.PS. jag går på moln DS.

carrolin sa...

vad skönt att det går bra med henne!!
Ja det ena teet var grönt. Kommer inte ihåg vilket det var. Alla gröna teer får alltid dra längre. Ska själv köpa det når pengarna kommer:-) Luktade så gott!!!