måndag 7 april 2008

Inget regn här inte!!

Det skulle regan idag sa dom som trodde sig veta, men nopp!!
Tog det lungt hela förmiddagen och sen plockade vi undan lite. Flickorna stack på kalas lite i två och Youssef o Mona åkte in till Flen för att handla.

Och jag satt här själv i min tysthet och bara njöt!! Så underbart det var!!!
Pluggade hela tiden och pratade med Therese i telefon ett bra tag. Fick gjort en hel del!!

Man kan bli galen när man sitter med det men efter känns det sååå bra!!
Flickorna kom hem lite över fyra och dom andra två vid fem! Då lagade dom mat och jag och flickorna la oss i badet tills maten var klar. Hjälpte lite att man fick ett utbrott innan idag=)

Mös en stund med sessorna och dom fick se "andra avenyn" sen hoppade dom i säng. Vi har precis kollat på Beckfilmen som köptes i veckan. Nu röker jag och ska snart hoppa i säng. Imorgon är det skola som gäller och sen skulle jag gå en sväng med Elin=)

Sov gott!!
Ps nu har jag fattat hur man ändrar klockan här=) så nu stämmer den!!

3 kommentarer:

yvonne sa...

Tänk om vi oxå hade så fint väder i ddag,men det sket sig som vi säger i Skåne.Nä jag fick en regnig dag o de fick ja va nöjd med.Mamma

yvonne sa...

Tänk om vi oxå hade så fint väder i ddag,men det sket sig som vi säger i Skåne.Nä jag fick en regnig dag o de fick ja va nöjd med.Mamma

Jenny sa...

kan ni inte dela med er lite av det fina vädert =) du missade danne stråhed på konsum idag! fick tindra många fina presenter? jag hörde knapt va hon sa i luren för hon var helt uppspelt och jag var i parken där musikerna höll på att förbereda inför 80-tals festen på kvällen, så där va mycket liv! kramar