söndag 29 juni 2008

Till Elin!!!!

skulle ju skriva i din blogg men de gick inte! sa jag far skriva har ist

ahh sa ar du inte inne nar vi ar det. hehe

hoppas allt ar bra med er och framforallt vara hundar. vatt pa hundmarknad idag o tittat. fy som vissa hundar ser ut. usch...

nar vi kommer hem far du o jag ta en tjejkvall tycker jag. god mat, vin, bra film m.m! persbrant!!! helt klart!!
eller vad sager du. hehe nice

ni far ha det toppen och halsa patric.
far internet hemma hos farmor nu i vckan som kommer sa vi kan prata mer. puss

1 kommentar:

yvonne sa...

Köpte ni någon hund?ja vist dom har dom inte att kela med precis.Åt flickorna kamel kött på Mc donalds.Skön kvällspromenad tio steg åt ena hållet sen vänder vi och går tjugo steg åt andra hållet.Är ni vid ert hus nu eller fortfarande vid farmor.
Nu ska jag göra rätt för mig, vi säger så tusen kramar till er från oss.