torsdag 20 mars 2008

Äntligen!

Igår vaknade flickorna o jag tidigt! Väckte Niklas 7,30 och åt frukost. Spelade spel med flickorna och sen kom youssef hit en sväg. Lekte med alla 4 hundarna trädgården. Sen gick vi ner till mormor o morfar och hälsade på.
Dom gick hem till Jenny o lekte och vi gick och åt falafel. Mona kom med dit och åt med oss. sen hämtade hon paket och så gick vi hem till henne. Då kom Ellenore med bebisen=) Sååå go han var!!
Gick upp till gamla ags och mötte mamma som skulle handla. Hem o gjode mat.
Efter maten gick youssef till mona och flickorna la sig. Jag satte mig inne hos min bror och klockan gick=) Sen kväll igår!

Idag väckte flickorna mig vid 8 så gjorde jag frukost till dom. Sen gick jag ut med ciqita och flickorna lekte lite. När kl blev lagom gick dom ut en sväng och lekte i trädgården.
Sen kom Youssef o hämtade dom så jag kunde få plugga. Pluggade och hoppade in i duschen. gick en sväng o pratade med mormor med chicka. Åkte o handlade med mamma o mormor när dom kom hem från jobb.
Tindra är hos Ebba och ska sova där och Milli sover hos Emma. Och jag e såå trött så jag orkar inte göra något. Bejbi kommer hit en sväng snart. Ska väl se en film och mysa=)

Inga kommentarer: