måndag 11 februari 2008

Vår!?












Idag gick jag upp med Milli och skickade henne till skolan. Sen somnade jag på soffan igen och vaknade inte förren vid tio. Skönt att få sova länge ibland.
Var ensam hemma då så det var bara till att gå ut med hundarna. Youssef hade åkt in och lämnat Tindra på dagis och sen gått till tandläkaren.
Jag passade på att städa lite. Torka golvet och så.
När Milli kom hem från skolan satte hon sig vid datorn och pratade med Michelle och Daniel på msn.

Kl två tog vi på oss och gick ut och satte oss på gården i solen=) Riktigt vårväder!! Hundarna sprang runt och lekte och jag läste en bok och Milli ritade. Efter en time kom Tindra och Youssef hem och då gick vi in och fikade lite.
Nu har vi precis ätit, pannbiff,potatis, löksås, stekt svamp och lök=) Gott!!

Imorgon är det skola som gäller. Sista veckan åp denna kursen.När man går på komvux här uppe får man inte ha lov så dom har laggt självstudier hela den veckan. Kursen slutar den 23:e och allt ska vara inne till den 27:e. Har en inlämning kvar nu bara=) så skönt. Ska upp på komvux imorgon och skriva ut den jag gjorde i helgen.

Nu sitter Milli med sin matteläxa. och Tindra tittar på bollibumpa. Flickorna fick brev av mormor kicki idag=D så det ska vi svara på i helgen tänkte jag. Nu ska med sätta mig i soffan med. så mätt!!
Här kommer lite foto från nu ikväll=)










Tindra tvättar sig innan maten








och Nemo håller henne sällskap. Milli väntar med=)

Nymålat i köket=)




















Och i hallen!!
































En hungrig Gniztra!















1 kommentar:

yvonne sa...

Jasså du har haft en mysdag.Jag började att skriva i går innan mitt program började sen glömde jag av det så nu vet jag inte vad jag skulle skriva.Men tydligen hade ni fint väder,det hade vi i helgen ju,satt ute med mormor i hamoken en go stund.Nu ska vi köra till jobb ha det