skip to main |
skip to sidebar
Nu har Millis avslutningsklänning kommit :)Men nu är det bara skor som fattas till!! Vad ska mna göra med det jag redan hade köpt?! Kommer nog till användning i Marocko
Många har frågat hur man gör när man lämnar en komentar!1 klicka på komentar under inlägget du vill kommentera2 skriv det du vill=)3 kryssa i namn och skriv sen ditt namn när. 4lämna komentar
Sitter nu i kö i telefonen till försäkringskassan!! Blir galen.När jag ringde dom för 20min sen fick jag plats 349!! Nu har jag BARA 107. Tur man har hemtelefon. Annars hade man inte haft råd:(Men det är ett viktigt samtal så....Har inte fått mina pengar som jag skulle:(IDIOTER
Jaha vad ska man skriva. Står helt stilla i mitt huvud idag. Seg som en kola. Kanske för man har lov?!Idag hade Tindra och Youssef mysdag tillsammans. Först åkte dom till Flen och gick till fiket och åt frukost och kakor. Sen åkte dom till Katrineholm och åt glass och handlade lite på ÖoB och Willys. Pratat med Mona x antal gånger i telefonen. hehe ena gången så ringde hennes mobil så hon tog det. Hon sa til mig att vänta och det gjorde jag=) Hon sa hejdå i mobilen och efter ett tag hörde jag hur hon satt och skrev på datorn. Hahahah och pratade med sig själv=) Jag skrev på msn-hur länge ska jag ligga här?-VA??-ja i telefonen? Haha hon hade glömt det!! Jag plockade som vanligt här hemma och sen när bejbi kom hem lagade han mat=) Han hade köpt lövbiff!!Millis och min favoritmat!!! Så det blev Pommes, lövbiff och vitlökssmör. Så gott....Jag fick så ont i magen när vi hade ätit så jag la mig i sängen för att vila. En stund senare väckte dom mig och då hade dom gjort björnbärstårta=) Så underbar familj man har!!Nu ska jag snart göra plättor till Miranda. Hon ville ha det med sig i morgon till kolmården=) Så skoj. Jag vill med dig!!
Klockan 23,40Idag fick jag rosor av min mamma=) Asså via datorn!! Kolla in själv http://www.family.se/vi/1067303.htm?ca=12_aSå underbar min mamma!!Idag fick jag sova av min bejbi. När han väckte mig med frukost på sängen hade sessorna redan ätit och var på väg ut i solen. Helt underbart=)Sen kom Patric hit med hunden och snackade lite. Bejbi o han gick ut och lekte lite med dom och jag plockade lite här hemma. Sen blev det tidig middag. Potatis, gräddsås och hamburgare.Imorgon vill jag grilla. Köpte potatissallad igår ju. En ny sort med vitlök i, som dom stod och bjöd på i affären. Så god så jag kunde inte låta bli.Dagen flöt på och nu i kväll såg vi alla film och mös på chips. Flickorna har somnat i soffan. Tindra använder Nemo som kudde=) Bejbi kollar på K1 på tv, vilket jag inte tycker är så skoj så jag sitter här. Nu ska jag kolla mejlen iaf. Kanske fått ngt av min lärare. Vilket jag hoppas!!

Varför röka när man kan supa?
Varför supa när man kan knarka?
Varför knarka när man kan dö?
Varför dö när man kan leva?
Igår åkte jag, Tindra och Bejbi till Bettna och gick till Millis skola. Där var vi med på en lektion och sen hade vi samtal med fröken. Hon är super duktig i skolan vår tös=) Alltid lika roligt och se hur bra det går för henne. Efter skolan gick vi till affären och varmt var det!! Flickorna köpte glass och så köpte vi kaka och läsk. satte oss och hade picknick i det gröna!! Helt underbart!! Åkte hem och gjorde lite mat. Korvstroganoff. Precis när vi skulle äta så kom Patric, så han fick med lite. Bejbi somnade på soffan efter Patric hade gått och jag bakade 8bröd. Fick hjälp av flickorna!! Så duktiga så=)Idag fick jag sova=) Älsklingen gick upp och skickade iväg Miranda till skolan och sen åkte han och lämnade Tindra på dagis innan han själv åkte till Katrineholm, till sin skola.Gick upp 8,30 och hoppade in i duschen direkt. Tog bussen till skolan 9,30. Avslutning=) 7olika kakor, godis, kaffe, te och massa annat. Vissa hade barn och respektive med sig. vissa tog examen och vissa fick tillbaka saker. Jag var en av det sistnämda. Hela medicinskgrundkurs låg i mitt fack. Jag klarade det!! Och omvårdnad likaså=) Underbart!!Efter skolan satte jag och Therese oss på fiket där uppe. Sol ju!! Hon satt och spanade och jag drack cola. Handlade och sen hem till Milli. Ringde till min brors faster och pratade med henne ang hundarna i sommar!! Det var "pappa" som svarade=) Pratade lite. Skönt och få höra att allt var bra med han!! Eller ja, jo, bra och bra!? Blir väl det iaf!!Nu lagar jag mat. Det blir kycklingkassler (smakar exakt som vanlig), bandspagetti och Keldas färdiga ostsås. In i ugnen, vänta, ät!!Deras ostsås kan man döda för!! Så jäkla god och ha i potatisgratäng med!Väntar på min underbara man och dotter ska komma hem. Allt känns så underbart idag. Kan det vara för att det är sol, varmt och sommarlov?? Vad ska man nu göra i 12½vecka då?? Lata sig, suga sol, njuta, resa, och det viktigaste. Umgås med flickorna. Ge dom all min vakna tid. Kanske sovande med ibland=) Så mysigt och ha dom i sin säng IBLAND=) Nä, nu är pastan klar. Ska kasta in den i ugnen. Ikväll blir det mys med familjen!! Se Beckfilmen kanske som köptes igår?!