I Måndags var mamma o ja i alla byns affärer och letade efter en sak till kalaset, men det var slut överallt=(
Ann-marie och Rolle kom hit vid 14.30 och hämtade mig o youssef. Åkte upp till lokalen och fixade lite. Sen kom mamma,Bengt, Niklas och flickorna.
Kalaset blev bra. Inte så lätt o ha koll på 40personer=) haha men de gick!!
Flickorna fick massa fina saker och dom var nöjda!!
Dom somnade direkt när dom kom hem och ja o bejbi kollade på Wallander.
Igår kom Carro och Palle och hämtade flickorna vid elva och då åkte dom till Vellinge och badade. Milli tappade sin tand i vattnet=) Hon är sååå glad. Tandfeén kom med 20kr till henne.
När dom var borta slappade jag o bejbi bara. Kollade på Beck och sen på en till film. Med mitt minne så kommer jag inte ihåg vad den heter.
Tindra stack till Ebba på kvällen och vi andra gick till Fredde och Snutte. Spelade Mario och snackade. Bejbi o Snutte gick ut en sväng och Milli, Fredde och jag spelade kort, skitgubbe. Milli vann hela tiden=)
Vi sov hos mona och nu e vi hos mamma. Ska bara duscha och sen ska vi träffa Ann-marie.
onsdag 26 mars 2008
söndag 23 mars 2008
PARTY PARTY
I fredags kväll kom Morgan o hämtade mig. Snöade som fan ju så jag pallade inte gå dit. Där var någon och hälsade på uppe. Tog en öl och en grogg. Satt o snackade och hadde trevligt!!
Sov hos Mona med min darling!
På morgonen när jag vaknade körde vi och hämtade Tindra hos Ebba och åt frukost. Sen hoppade hon i badet så gjorde mamma o jag lite påskmat!
Körde och handlade lite till kalaset och till maten, Färgade håret och sen åt vi. Broren min kom hit och hälsade på. Ja, hälsa var det jag hann med. Hoppade in i duschen och kastade på mig några kläder. Sprang ner o lämnade flickorna hos farfar och sprang till tåget. Allt tog 30min. Jag e snabb jag=)
Väl i Malmö hämtade Linda och Camilla mig. Åkte hem till C och jag kollade på lägenheten=) Fin!! Letade kläder i Camillas garderob. Efter att ha prövat några så valde jag (hrmm dom) en svart tröja/tunika. Camilla var den som stod i garderoben längst=) Sen var det skodax...hittade ett par assköna direkt!!
Det blev lite grogg, tequila och lite annat smått och gott!! Vid elva tog vi taxi till Swing in. Rätt mycket folk! Men ändå inte för mycket. Blandade människor. Dansade i stort sett från det att vi kom till vi gick. Tog några vändor i baren och sen bar det av till dansgolvet igen!!
Tack systra min för kvällen=) Så skoj!!
Tog taxi hem vid fyra. Gick och la oss nästan direkt. Vaknade av att någon ringde och ringde. Sen kollade vi lite på lets dance och åt frukost. Gick och mötte flickorna o youssef vid värnhem och sen gick han till stan. Vi gick mot ikea. Mamma o Dennis kom o tog upp oss på vägen. Handlade lite och sen åkte vi hem igen.
Nu sitter jag här och bakom mig sussar flickorna skönt!!
Man får dåligt samvete för att dom varit borta några nätter nu. Men samtidigt så är det inte ofta dom träffar sina vänner här nere så vill dom sova där så fine for me!! Igår var det jag som lämnade bort dom för att ha skoj. När var det sist?! Hrmmm
Sov hos Mona med min darling!
På morgonen när jag vaknade körde vi och hämtade Tindra hos Ebba och åt frukost. Sen hoppade hon i badet så gjorde mamma o jag lite påskmat!
Körde och handlade lite till kalaset och till maten, Färgade håret och sen åt vi. Broren min kom hit och hälsade på. Ja, hälsa var det jag hann med. Hoppade in i duschen och kastade på mig några kläder. Sprang ner o lämnade flickorna hos farfar och sprang till tåget. Allt tog 30min. Jag e snabb jag=)
Väl i Malmö hämtade Linda och Camilla mig. Åkte hem till C och jag kollade på lägenheten=) Fin!! Letade kläder i Camillas garderob. Efter att ha prövat några så valde jag (hrmm dom) en svart tröja/tunika. Camilla var den som stod i garderoben längst=) Sen var det skodax...hittade ett par assköna direkt!!
Det blev lite grogg, tequila och lite annat smått och gott!! Vid elva tog vi taxi till Swing in. Rätt mycket folk! Men ändå inte för mycket. Blandade människor. Dansade i stort sett från det att vi kom till vi gick. Tog några vändor i baren och sen bar det av till dansgolvet igen!!
Tack systra min för kvällen=) Så skoj!!
Tog taxi hem vid fyra. Gick och la oss nästan direkt. Vaknade av att någon ringde och ringde. Sen kollade vi lite på lets dance och åt frukost. Gick och mötte flickorna o youssef vid värnhem och sen gick han till stan. Vi gick mot ikea. Mamma o Dennis kom o tog upp oss på vägen. Handlade lite och sen åkte vi hem igen.
Nu sitter jag här och bakom mig sussar flickorna skönt!!
Man får dåligt samvete för att dom varit borta några nätter nu. Men samtidigt så är det inte ofta dom träffar sina vänner här nere så vill dom sova där så fine for me!! Igår var det jag som lämnade bort dom för att ha skoj. När var det sist?! Hrmmm
torsdag 20 mars 2008
Äntligen!
Igår vaknade flickorna o jag tidigt! Väckte Niklas 7,30 och åt frukost. Spelade spel med flickorna och sen kom youssef hit en sväg. Lekte med alla 4 hundarna trädgården. Sen gick vi ner till mormor o morfar och hälsade på.
Dom gick hem till Jenny o lekte och vi gick och åt falafel. Mona kom med dit och åt med oss. sen hämtade hon paket och så gick vi hem till henne. Då kom Ellenore med bebisen=) Sååå go han var!!
Gick upp till gamla ags och mötte mamma som skulle handla. Hem o gjode mat.
Efter maten gick youssef till mona och flickorna la sig. Jag satte mig inne hos min bror och klockan gick=) Sen kväll igår!
Idag väckte flickorna mig vid 8 så gjorde jag frukost till dom. Sen gick jag ut med ciqita och flickorna lekte lite. När kl blev lagom gick dom ut en sväng och lekte i trädgården.
Sen kom Youssef o hämtade dom så jag kunde få plugga. Pluggade och hoppade in i duschen. gick en sväng o pratade med mormor med chicka. Åkte o handlade med mamma o mormor när dom kom hem från jobb.
Tindra är hos Ebba och ska sova där och Milli sover hos Emma. Och jag e såå trött så jag orkar inte göra något. Bejbi kommer hit en sväng snart. Ska väl se en film och mysa=)
Dom gick hem till Jenny o lekte och vi gick och åt falafel. Mona kom med dit och åt med oss. sen hämtade hon paket och så gick vi hem till henne. Då kom Ellenore med bebisen=) Sååå go han var!!
Gick upp till gamla ags och mötte mamma som skulle handla. Hem o gjode mat.
Efter maten gick youssef till mona och flickorna la sig. Jag satte mig inne hos min bror och klockan gick=) Sen kväll igår!
Idag väckte flickorna mig vid 8 så gjorde jag frukost till dom. Sen gick jag ut med ciqita och flickorna lekte lite. När kl blev lagom gick dom ut en sväng och lekte i trädgården.
Sen kom Youssef o hämtade dom så jag kunde få plugga. Pluggade och hoppade in i duschen. gick en sväng o pratade med mormor med chicka. Åkte o handlade med mamma o mormor när dom kom hem från jobb.
Tindra är hos Ebba och ska sova där och Milli sover hos Emma. Och jag e såå trött så jag orkar inte göra något. Bejbi kommer hit en sväng snart. Ska väl se en film och mysa=)
måndag 17 mars 2008
Kärlek!!
Igår på kvällen kom Patrik och Elin hit en stund. Satt och snackade lite skit och åt potatisgratäng och rostbiffstek=)
Dom gick hem när wallander började=) så det kollade vi på!!
Tindra var hemma idag för igår kräkte hon några gånger. Bara slem så det var väl skönt och få upp. Så är det varje gång hon blir förkyld=( Idag var hon bara hemma för hon var lite trött. Åt inget nästan i går ju!!
Milli hann bara hem och sen kom Lukas, beppe och Pontan o ringde på. Dom gick ut och lekte en sväng men kom sen in. Lekte kurragömma=) Hrmm hade inte det varit roligare ute?! Dom gömde sig överallt. Jag skulle ta en sak i skafferiet och så satt en unge där:D
Knäppisar. Emma kom med hit!!
Pontus frågade chansen på Milli. Nowwww. Hon blev sååå glad. Har vatt kär i han sen i somras!
Pussades och var så söta tillsammans=)
Nu har vi ätit och flickorna ligger i badet. Ska snart komma upp och hoppa i säng. Själv ska jag väl plugga lite. Inget jag känner för idag men....Måste ju göras!
Bejbi o Patrik e i Flen o handlar cigg och ägg. Kände för o baka=)
Jävla snöstorm ute så de va skönt att han valde att åka=)
Dom gick hem när wallander började=) så det kollade vi på!!
Tindra var hemma idag för igår kräkte hon några gånger. Bara slem så det var väl skönt och få upp. Så är det varje gång hon blir förkyld=( Idag var hon bara hemma för hon var lite trött. Åt inget nästan i går ju!!
Milli hann bara hem och sen kom Lukas, beppe och Pontan o ringde på. Dom gick ut och lekte en sväng men kom sen in. Lekte kurragömma=) Hrmm hade inte det varit roligare ute?! Dom gömde sig överallt. Jag skulle ta en sak i skafferiet och så satt en unge där:D
Knäppisar. Emma kom med hit!!
Pontus frågade chansen på Milli. Nowwww. Hon blev sååå glad. Har vatt kär i han sen i somras!
Pussades och var så söta tillsammans=)
Nu har vi ätit och flickorna ligger i badet. Ska snart komma upp och hoppa i säng. Själv ska jag väl plugga lite. Inget jag känner för idag men....Måste ju göras!
Bejbi o Patrik e i Flen o handlar cigg och ägg. Kände för o baka=)
Jävla snöstorm ute så de va skönt att han valde att åka=)
fredag 14 mars 2008
tvättat
Ja, det är konstigt att dom som alltid klagar på andra är alltid sämre själv.
Kom ner i tvätten innan idag och den såg ut som en bomb!!
Tvätt i maskinen, i torktumlaren och på golvet.
Lite av luddet i torktumlaren!!
En sak är ju possitivt. Det är samma som ska tvätta i morgon igen så vi slipper iaf städa!!
Dag för dag
Igår vaknade vi alla kl 6 och stack iväg kl 7. Milli till skolan, Jag o Tindra till dagis och bejbi till skolan.
Lämnade henne och sen gick jag upp på komvux och hämtade nyckeln till skolan. Gick ner där och satte mig och pluggade. Lagade starkt kaffe så jag vaknade till liv!!
Var en rolig föreläsning igår. Inte bara att hon stod där framme och pratade. Inte alls. Vi fick först jobba 2o2 så jag jobbade med Niclas. Sen skulle vi jobba 4o4.
Hämtade Tindra o åkte hem. Mötte Milli och vi åt plättor. Sen gick dom till en kompis E. efter middagen kom killarna och hämtade tjejerna. Lekte en stund. Tur vi åt tidig middag=)
När sessorna gick och la sig satte jag mig och pluggade. Gjorde klart en uppgift. Eller jag renskrev det jag hade gjort i skolan. Skönt!! Tittade på film med älsklingen på kvällen.
Idag vaknade Tindra och var sååå förkyld. Det är som att öppna en kran:( Så idag fick stanna hemma och vila. Vill inte att hon ska bli sjuk nu ju!! Älskade lilla plommongurkan!!
Jag ska snart sätta mig och göra det sista på uppgiften. Bara söka lite fakta om medulloblastom. Tufft!! Tänk om ens barn får det!? Usch
Lämnade henne och sen gick jag upp på komvux och hämtade nyckeln till skolan. Gick ner där och satte mig och pluggade. Lagade starkt kaffe så jag vaknade till liv!!
Var en rolig föreläsning igår. Inte bara att hon stod där framme och pratade. Inte alls. Vi fick först jobba 2o2 så jag jobbade med Niclas. Sen skulle vi jobba 4o4.
Hämtade Tindra o åkte hem. Mötte Milli och vi åt plättor. Sen gick dom till en kompis E. efter middagen kom killarna och hämtade tjejerna. Lekte en stund. Tur vi åt tidig middag=)
När sessorna gick och la sig satte jag mig och pluggade. Gjorde klart en uppgift. Eller jag renskrev det jag hade gjort i skolan. Skönt!! Tittade på film med älsklingen på kvällen.
Idag vaknade Tindra och var sååå förkyld. Det är som att öppna en kran:( Så idag fick stanna hemma och vila. Vill inte att hon ska bli sjuk nu ju!! Älskade lilla plommongurkan!!
Jag ska snart sätta mig och göra det sista på uppgiften. Bara söka lite fakta om medulloblastom. Tufft!! Tänk om ens barn får det!? Usch
onsdag 12 mars 2008
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)