tisdag 22 juli 2008

Billighetshandling!!

Slapp åka in till Flen idag=) Eva frågade om ja ville ha Emma en stund här och då passade ja på o fråga om dom ville handla till mig=) Lite smart får man vara. hehe Nä men dom skulle ändå in o handla m.m ju så.... Nu ska jag laga mat. Makaroner och köttfärssås är det beställt av Miranda


Bearnaissås 11,00:-
topz 4,90:-

Champinjoner 2st 11,00:-

Ketchup 18,90:-
Rapsolja 15,00:-
Toapapper 29,90:-
Klorin 25:-
Mjölk 9,20:-

Dagens totala utgift blev: 126,50:-

måndag 21 juli 2008

Sakta men säkert!!

Sakta men säkert bytar jag blogg. Nu i början kommer jag använda båda, fast mest den nya ändå=)
Här kommer den iaf!!
http://emmaclin.blogg.se/

söndag 20 juli 2008

Jag!

JAG SKRYTER INTE GÄRNA,
OCH SPELAR INTE KÄND,
MEN JAG ÄR FÖDD TILL STJÄRNA,
OCH KOMMER DÖ SOM EN LEGEND.

Gott!

Idag när vi vaknade så gav jag flickorna frukost och sen lekte dom inne på rummet och jag plockade här hemma lite. Vilket behövdes :( Packade upp väskorna och så.

Sen gick flickorna till Emma o lekte. Då passade jag på att ringa min älskade mormor!!
Ringde Eva och skulle låna klosaxen. Hittar ju inte våra :S Har sådär 5stycken men så är det när man inte lägger dom på sin plats! Hon frågade om jag ville komma ner o dricka lite te=) Klart!!

Efter lite te, kakor och prat blev klockan mycket så vi bestämde oss för att grilla tillsammans=) *saknat* Flickorna stack hem o hämtade tändvätskan och grillkolen för deras var slut. Blev hamburgare, bröd, potatissallad och lite gurka o tomat.

Väl hemma igen satte flickorna o ja oss o tittade på 2 avsnitt på Bert-filmen=) Så 4igår så nu är där bara 2kvar! Sparar dom till i morgon. Nu ska jag tömma diskmaskinen!!

Min darling e i Sverige om 30 min!!!

Fått blommor=)

Igår när Patric var här så var han och Miranda och plockade lite rosor

Sen idag när jag var hos Eva så plockade hon några blommor, luktört, i trädgården till mig=)

Av mamma

http://www.family.se/vi/1072783.htm?ca=12_a

NÅGRA personer som betyder något!

Här kommer en lista över några som påverkar mitt liv!!

Mamma: Min mamma!! Utan dig hade jag gått under för längesen. Du finns där för mig dag som natt. Vet att jag alltid har ditt stöd! Älskar dig!

Mormor: Min mormor, bara min! Du är min förebild här i livet. Utan dig kan jag lika bra lägga mig ner och aldrig mer resa mig. Saknar och älskar dig så jag har stora, djupa sår i mitt hjärta!

Sys: Camilla=) Du är en kämpe i mina ögon!!

Niklas: Min stora lillebror=) Du har blivit vuxen!! Fast i mina ögon kommer du alltid vara den lille pojken som sitter ute bland alla blommor!!

Miranda: Min stora prinsessa. Du har blivit så stor. För snabbt!! Du har alltid så bra saker att säga, speciellt när man är ledsen eller stressad. Vad vore livet utan dig och din syster?!

Tindra: Familjens lilla sessa. Även du börjar bli stor, fast jag ser dig fortfarande som liten. Du är den som ger mest kramar och pussar i denna familjen=) Tack för att jag får låna dig och din syster

Youssef: Älskar dig!!

Mona: Om man ringer dig när man är på dåligt humör, blir man genast glad=) Du lyssnar och dömmer inte!! Tack för att du finns där!

Emma: Gumman!! Så många mil mellan oss men ändå vet jag att det är dig jag kan lita på till 110% Man kan ringa dig dygnet runt och du finns där för en. Kanske borde ta och åka upp till Sundsvall en helg!?

Elin: Tycker om dig starkt gumman!

Jenny: Saknar dig!!

Där finns så oändligt många som kan vara med på denna listan men nu måste jag gå vidare till min städning :( Annars kan jag sitta här och skriva hela dagen