Jaha vad ska man skriva?! Hrmmm
Idag fick jag sova. Min darlig lämnade Tindra på dagis och skickade Milli till skolan. Vaknade vid nio...mös med hundarna till tio i sängen. så skönt!! Sov knappt i natt. Kunde inte. Allt bara snurrade i mitt huvud:( Skolan hänger över mig så de e sjukt!! Känns som de iaf. Har tid på mig och jag ligger bra på det men jag kan inte sluta tänka på det ändå:(
Direkt när jag gick upp dammsög och torkade jag golvet:) Så duktig jag är!!
Sen satte jag mig vid datorn och pluggade direkt. Hann rätt mycket innan Milli kom hem.
Mona kom strax efter. Hon la sig på soffan och sov och jag sprang mellan datorn och tvättstugan=) Tindra och Bejbi körde hem till Patric och var i garaget. Efter middagen tog jag,Mona och Milli Gniztra och gick dit. Drack kaffe med Elin och snackade lite skit=)
Hundarna älskar att vara där. Springa och Springa och Springa!!
Så skönt väder när vi gick hem. Lagom kallt/varmt ute!
Nu har jag precis gjort klart min uppgift som jag har hållt på med i 3dagar!! Så skönt!! Vem fan bryr sig om läkemedlets resa genom kroppen?? Jag stoppar den i munnen och sen är det bra:D
Nu ska jag dricka kaffe och vara lite social innan jag ska se på film i sängen. I morgon är det skola. Ska ha föreläsning om graviditet och förlossning=)
onsdag 2 april 2008
tisdag 1 april 2008
800grader....
Har ni hört den låten?? Är det Magnus Uggla?? Varmt har vi haft idag men inte 800 grader!!
Idag när Tindra o jag gick upp vid nio så var det så varmt så vi öppnade alla dörrar och fönster och plockade undan lite.
Sen fick hon för sig att vi skulle baka kanelbullar. Bara för att Elin gjorde de idag och Patrik igår=) Så vi satte igång med de. Var lagom klara till de att Milli kom hem så vi fikade lite!
Strax efter kom Elin hit. Hon hade så tråkigt hemma. Patrik var i Flen! Vi rökte och snackade lite skit. Sen satte vi oss på gården en stund så hundarna fick leka lite. I solen var det 24grader!! Så skönt!! Varmaste dagen detta året!!
Vid femtiden kom Youssef hem. Strax efter kom även Patrik hit. Vi var ute och lekte med hundarna och flickorna och jag spelade kubb. Miranda är bättre än någon annan. Kanske ska ta på mig glasögonen nästa gång!? Så kanske även jag träffar lite. Dom är där ute nu och leker lite till=) Jag har precis badat flickorna och kastat dom i säng. Ligger och leker med hundarna hör jag=)
Imorgon är det dagis för Tindra och jag ska plugga hela dagen. Sen på em får vi skånebesök som det ser ut nu. Stannar 1-2veckor.
Idag när Tindra o jag gick upp vid nio så var det så varmt så vi öppnade alla dörrar och fönster och plockade undan lite.
Sen fick hon för sig att vi skulle baka kanelbullar. Bara för att Elin gjorde de idag och Patrik igår=) Så vi satte igång med de. Var lagom klara till de att Milli kom hem så vi fikade lite!
Strax efter kom Elin hit. Hon hade så tråkigt hemma. Patrik var i Flen! Vi rökte och snackade lite skit. Sen satte vi oss på gården en stund så hundarna fick leka lite. I solen var det 24grader!! Så skönt!! Varmaste dagen detta året!!
Vid femtiden kom Youssef hem. Strax efter kom även Patrik hit. Vi var ute och lekte med hundarna och flickorna och jag spelade kubb. Miranda är bättre än någon annan. Kanske ska ta på mig glasögonen nästa gång!? Så kanske även jag träffar lite. Dom är där ute nu och leker lite till=) Jag har precis badat flickorna och kastat dom i säng. Ligger och leker med hundarna hör jag=)
Imorgon är det dagis för Tindra och jag ska plugga hela dagen. Sen på em får vi skånebesök som det ser ut nu. Stannar 1-2veckor.
måndag 31 mars 2008
Vår i luften!!
Så nice väder vi har fått!! Kastade jackan och gick en promenad med hundarna idag=) Så härligt!!
När Milli kom hem från skolan stack hon till en kompis och ja och Tindra tog hundarna och gick hem till Patrik och Elin en sväng. Patrik hade Nemo och vi andra åkte in till Flen. Handlade lite mat och sen hoppade vi av hos dom och hämtade Patrik. Hem och lagade mat=) Pojkarna var ute och lekte medan maten stod på spisen.
Efter maten blev det lite skitsnack och nu gick dom precis. Ska sätta mig med läxan tänkte jag ett tag! Känner inte alls för de men båda kurserna slutar nästa vecka!! NICE!! Sen en till medan vissa har praktik. Sen är det LOV!!! SÅ SKÖNT. Hoppas bara vi får en bra sommar så man kan leka lite ute=)
När Milli kom hem från skolan stack hon till en kompis och ja och Tindra tog hundarna och gick hem till Patrik och Elin en sväng. Patrik hade Nemo och vi andra åkte in till Flen. Handlade lite mat och sen hoppade vi av hos dom och hämtade Patrik. Hem och lagade mat=) Pojkarna var ute och lekte medan maten stod på spisen.
Efter maten blev det lite skitsnack och nu gick dom precis. Ska sätta mig med läxan tänkte jag ett tag! Känner inte alls för de men båda kurserna slutar nästa vecka!! NICE!! Sen en till medan vissa har praktik. Sen är det LOV!!! SÅ SKÖNT. Hoppas bara vi får en bra sommar så man kan leka lite ute=)
söndag 30 mars 2008
Några foto från Skånebesöket
Dagarna som gått!!
I Onsdags kom Ann-marie och hälsade på. Drack kaffe och snackade skit. Gick bort till Ebba och hälsade på Tindra. Gick och åt kycklingkebab sen. På kvällen åkte jag med mamma på klädparty i Svarte.
I Torsdags kom Tindra o Ebba vid 8. Milli vaknade strax efter så lekte dom
medan jag gjorde vid mig! Vi mötte bejbi i byn och åkte in till Malmö. Kollade lite i affärer och sen åt tjejerna på Mc Donalds. Mötte
mamma o Bengt på Triangeln och gick på Build a bear och flickorna schopade loss. Vars en nalle och massa kläder!!
I Fredags hände inte allt för mycket. Packade och hälsade på mormor. Åt middag och sen gick jag ner till mormor igen för att säga hej då. Vi blev hämtade 22,10 och åkte in till Malmö. Tog tåget 23,08. Flickorna och hundarna sov som stockar på tåget=)
Vi hoppade av i Stockholm och åt fruksot på Mc Donalds. Sen tåget till flen och bussen hem!!
Väl hemma packade vi upp och sen gick vi och la oss. Sov hela dagen. På kvällen kollade ja o flickorna på en film. Bejbi sov!!
Idag när jag vaknade var kl inte mer än 7. Men så kom jag på att den skulle ändras=) så då var kl genast 8!! Upp och hoppa!! Efter en stund kom Patrik hit en sväng och snackade och rökte. Sen tog han med sig Gniztra hem och nu ska han o youssef till Flen o handla lite mat! Och en film till i kväll. Flickorna har varit ute och lekt och nu ska dom äta lunch. klockan är nu 14,02 och jag ska ge dom lunch och sen plugga lite!!
onsdag 26 mars 2008
Kalaset
I Måndags var mamma o ja i alla byns affärer och letade efter en sak till kalaset, men det var slut överallt=(
Ann-marie och Rolle kom hit vid 14.30 och hämtade mig o youssef. Åkte upp till lokalen och fixade lite. Sen kom mamma,Bengt, Niklas och flickorna.
Kalaset blev bra. Inte så lätt o ha koll på 40personer=) haha men de gick!!
Flickorna fick massa fina saker och dom var nöjda!!
Dom somnade direkt när dom kom hem och ja o bejbi kollade på Wallander.
Igår kom Carro och Palle och hämtade flickorna vid elva och då åkte dom till Vellinge och badade. Milli tappade sin tand i vattnet=) Hon är sååå glad. Tandfeén kom med 20kr till henne.
När dom var borta slappade jag o bejbi bara. Kollade på Beck och sen på en till film. Med mitt minne så kommer jag inte ihåg vad den heter.
Tindra stack till Ebba på kvällen och vi andra gick till Fredde och Snutte. Spelade Mario och snackade. Bejbi o Snutte gick ut en sväng och Milli, Fredde och jag spelade kort, skitgubbe. Milli vann hela tiden=)
Vi sov hos mona och nu e vi hos mamma. Ska bara duscha och sen ska vi träffa Ann-marie.
Ann-marie och Rolle kom hit vid 14.30 och hämtade mig o youssef. Åkte upp till lokalen och fixade lite. Sen kom mamma,Bengt, Niklas och flickorna.
Kalaset blev bra. Inte så lätt o ha koll på 40personer=) haha men de gick!!
Flickorna fick massa fina saker och dom var nöjda!!
Dom somnade direkt när dom kom hem och ja o bejbi kollade på Wallander.
Igår kom Carro och Palle och hämtade flickorna vid elva och då åkte dom till Vellinge och badade. Milli tappade sin tand i vattnet=) Hon är sååå glad. Tandfeén kom med 20kr till henne.
När dom var borta slappade jag o bejbi bara. Kollade på Beck och sen på en till film. Med mitt minne så kommer jag inte ihåg vad den heter.
Tindra stack till Ebba på kvällen och vi andra gick till Fredde och Snutte. Spelade Mario och snackade. Bejbi o Snutte gick ut en sväng och Milli, Fredde och jag spelade kort, skitgubbe. Milli vann hela tiden=)
Vi sov hos mona och nu e vi hos mamma. Ska bara duscha och sen ska vi träffa Ann-marie.
söndag 23 mars 2008
PARTY PARTY
I fredags kväll kom Morgan o hämtade mig. Snöade som fan ju så jag pallade inte gå dit. Där var någon och hälsade på uppe. Tog en öl och en grogg. Satt o snackade och hadde trevligt!!
Sov hos Mona med min darling!
På morgonen när jag vaknade körde vi och hämtade Tindra hos Ebba och åt frukost. Sen hoppade hon i badet så gjorde mamma o jag lite påskmat!
Körde och handlade lite till kalaset och till maten, Färgade håret och sen åt vi. Broren min kom hit och hälsade på. Ja, hälsa var det jag hann med. Hoppade in i duschen och kastade på mig några kläder. Sprang ner o lämnade flickorna hos farfar och sprang till tåget. Allt tog 30min. Jag e snabb jag=)
Väl i Malmö hämtade Linda och Camilla mig. Åkte hem till C och jag kollade på lägenheten=) Fin!! Letade kläder i Camillas garderob. Efter att ha prövat några så valde jag (hrmm dom) en svart tröja/tunika. Camilla var den som stod i garderoben längst=) Sen var det skodax...hittade ett par assköna direkt!!
Det blev lite grogg, tequila och lite annat smått och gott!! Vid elva tog vi taxi till Swing in. Rätt mycket folk! Men ändå inte för mycket. Blandade människor. Dansade i stort sett från det att vi kom till vi gick. Tog några vändor i baren och sen bar det av till dansgolvet igen!!
Tack systra min för kvällen=) Så skoj!!
Tog taxi hem vid fyra. Gick och la oss nästan direkt. Vaknade av att någon ringde och ringde. Sen kollade vi lite på lets dance och åt frukost. Gick och mötte flickorna o youssef vid värnhem och sen gick han till stan. Vi gick mot ikea. Mamma o Dennis kom o tog upp oss på vägen. Handlade lite och sen åkte vi hem igen.
Nu sitter jag här och bakom mig sussar flickorna skönt!!
Man får dåligt samvete för att dom varit borta några nätter nu. Men samtidigt så är det inte ofta dom träffar sina vänner här nere så vill dom sova där så fine for me!! Igår var det jag som lämnade bort dom för att ha skoj. När var det sist?! Hrmmm
Sov hos Mona med min darling!
På morgonen när jag vaknade körde vi och hämtade Tindra hos Ebba och åt frukost. Sen hoppade hon i badet så gjorde mamma o jag lite påskmat!
Körde och handlade lite till kalaset och till maten, Färgade håret och sen åt vi. Broren min kom hit och hälsade på. Ja, hälsa var det jag hann med. Hoppade in i duschen och kastade på mig några kläder. Sprang ner o lämnade flickorna hos farfar och sprang till tåget. Allt tog 30min. Jag e snabb jag=)
Väl i Malmö hämtade Linda och Camilla mig. Åkte hem till C och jag kollade på lägenheten=) Fin!! Letade kläder i Camillas garderob. Efter att ha prövat några så valde jag (hrmm dom) en svart tröja/tunika. Camilla var den som stod i garderoben längst=) Sen var det skodax...hittade ett par assköna direkt!!
Det blev lite grogg, tequila och lite annat smått och gott!! Vid elva tog vi taxi till Swing in. Rätt mycket folk! Men ändå inte för mycket. Blandade människor. Dansade i stort sett från det att vi kom till vi gick. Tog några vändor i baren och sen bar det av till dansgolvet igen!!
Tack systra min för kvällen=) Så skoj!!
Tog taxi hem vid fyra. Gick och la oss nästan direkt. Vaknade av att någon ringde och ringde. Sen kollade vi lite på lets dance och åt frukost. Gick och mötte flickorna o youssef vid värnhem och sen gick han till stan. Vi gick mot ikea. Mamma o Dennis kom o tog upp oss på vägen. Handlade lite och sen åkte vi hem igen.
Nu sitter jag här och bakom mig sussar flickorna skönt!!
Man får dåligt samvete för att dom varit borta några nätter nu. Men samtidigt så är det inte ofta dom träffar sina vänner här nere så vill dom sova där så fine for me!! Igår var det jag som lämnade bort dom för att ha skoj. När var det sist?! Hrmmm
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)